Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9

Ogłoszenia

Znajdujesz się w: Ogłoszenia Archiwum
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenia - Pomoc dla pszczelarzy do przezimowanych rodzin pszczelich” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Pomoc dla pszczelarzy do przezimowanych rodzin pszczelich

Ogłoszenia

2024-04-11 15:00

20240411_pszczola.jpgDyrektor Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR – Piotr Żołądek informuje, że rozpoczął się kolejny nabór wniosków o przyznanie pomocy dla pszczelarzy będących podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w zakresie utrzymywania pszczół wpisanych do rejestru, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt.

Wnioski o udzielenie pomocy należy składać na formularzu opracowanym
i udostępnionym przez Agencję na jej stronie internetowej do Kierownika Biura Powiatowego ARiMR, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę pszczelarza, w terminie do dnia 31.05.2024 r.

BENEFICJENTEM POMOCY MOŻE BYĆ PSZCZELARZ:

  1. któremu został nadany numer identyfikacyjny w trybie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności, tzw. numer EP
  2. który prowadzi działalność nadzorowaną w zakresie utrzymywania pszczół wpisanych do rejestru, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt.

Do wniosku należy dołączyć:

  1. wydane w 2024 roku zaświadczenie powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia pasieki o wpisaniu pszczelarza do rejestru,
    o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, oraz o liczbie pni pszczelich,
  2. zaświadczenia o otrzymanej pomocy de minimis - o ile w treści wniosku nie złożono oświadczenia o otrzymanej pomocy de minimis,
  3. w przypadku braku tzw. numeru EP, należy do wniosku dołączyć wypełniony
    i podpisany wniosek o wpis do EP.

Wnioski można składać:

  • osobiście w Biurze Powiatowym ARiMR,
  • za pośrednictwem platformy ePUAP,
  • za pośrednictwem usługi mObywatel na stronie gov.pl,
  • lub wysłać za pośrednictwem operatora pocztowego (np. Poczta Polska).

Więcej informacji www.gov.pl/arimr

AK

Dane kontaktowe

Gmina Masłów,
ul. Spokojna 2,
26-001 Masłów, pow. kielecki
tel.: 41 311 00 60
email: gmina@maslow.pl

NIP: 657-25-38-821
Regon: 291010300

Godziny pracy

Poniedziałek - 9:00 do 17:00
Wtorek - Piątek - 7:20 do 15:20

Śledź nas na

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.